Party tonite!

Jag TÄNKTE gå upp kl 10. Men så somnade jag typ halv 4.
Fick prata med ♥ igår kväll, det var bra. Hade inte hört nåt på hela dagen och Paranao-Ida som jag är
så blir jag såklart helt orolig. But now I know. Har ju som jag skrev förut inte förväntat mig att få prata
så mycket med honom eftersom han har fullt upp, jag är bara glad att vi pratar så mycket som vi gör.. : )

Anyview. Jag pratade inte med honom sent men jag hade så mycket för mig! Typ provade kläder all night.
Sen var jag tvungen att städa sängen för den var full med kläder, skor, skärp, solglasögon, allt! Kom upp 11:15
och nu har jag käkat frukost och ska slänga på mig kläder och gå ner på stan en sväng. Sminket får vänta till
ikväll! Sen kommer Oskar hit ikväll och poppar tusen påsar popcorn med mig, sen ska vi i styrelsen givetvis
befinna oss på plats på "festen" lite tidigare, för allmän uppstyrning med lekar och ALLT, och jag ska styra upp
mig som fan innan dess. Så jag har lite att göra.. ^^

Duscha. Efter stan. Yes.
Mia O, kommer du ikväll eller?!
 
Stress! Alltid.
 

Postat av: Mia

Mia O will be there! Because I miss you, love <3

2010-11-05 @ 17:33:24
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0