Tisdagsplaner

Sex timmars sömn! Zzz... I needed more but that's all I got.
Ja, jag är helt säker på att jättemånga av er sov mindre än så.
Men det här är min blogg, mitt gnäll! ; )

Inget smink what so jävla ever idag, jag kör på zombiemode och knallar ner på stan om 40 minuter.
Innan dess ska jag klä på mig. Glo Facebook. Japp, tror jag ska hinna med det. Borsta tänderna. Tadaa.
Ready to go Ida. Först Möte på S.A.R.A (med FK, AF, Soc & Psyk & sånt) sen hämta mitt smink, och sen
efter kl tolv - förbi den där butiken och snacka om jobbmöjligheter/omöjligheter. Yaaay.. : ) 
 
4-5-6 plusgrader. Burr.
 

Postat av: johanna

Lycka till med mötet och jobbet :)

2010-11-02 @ 10:55:08
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0