Torsdag - mellanlandning.

Halloj alla lösfrans-lovers! Här kommer svar till er nyfikna; Fransarna köper jag från min syster Elin
som i sin tur köper storpack från någon awesome säljare på Tradera. Vem vet jag inte. Hahaha!
Men vi kanske inte vill berätta var eftersom vi vill vara såhär sjukt snygga ifred? HAHA, närå. I don't know who.
Ni kanske hittar nåt om ni surfar runt på Tradera?



Min chef rules. Jag blir bjuden på lunch varenda dag fastän jag försöker slingra mig (det är alltid lite jobbigt att
bli bjuden, känner mig lite som en snyltare då..)
och idag skjutsade hon hem mig & lillasyster eftersom det är typ
hundra grader kallt ute och blåser. Helt lovely! Och utöver att vi slapp frysa ihjäl så sparade vi även en massa tid!
Så nu hann vi vara hemma lite extra länge innan det är dags att sticka iväg och sjunga ikväll...



Nu: uppsjungning till diverse låtar på Spotify som jag känner för att sjunga till.
Sticker runt kl 18, hemma vid 22 ikväll. Trött och jävlig. Imorgon jobb 10-15, sen är arbetsveckan över!
Jäklarimej vad fort tiden går ibland, och "bara" 17 dagar kvar tills HAN kommer hem...... ♥ Mmmmm!
 

De här är från igår, tjoho!

                         

 


Postat av: S.

Snyggis!

2010-11-25 @ 18:01:49
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: johanna

Men åååh SNygging!!

2010-11-25 @ 19:19:12
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0