Adam Lambert @ Debaser Sthlm

Fan vilken grym konsert ikväll. Helt sjukt bra!! Förutom snöstormen på vägen, och sen lååååånga kalla blöta kön
utanför Debaser. Minst 45 minuter stod vi där. I slask. Huttrade. Men allt var SÅ värt det, det var värt att inte få
tillbaka känseln i tårna förrän efter halva showen. Så värt det. Adam var som vanligt fantastiskt snygg och bra,
och det var SÅ coolt att äntligen få se honom live. Han hade snygga hatten på sig i första klädsetet och ALLA hans
scenkläder - och dansarnas också för den delen - var så JÄVLA snygga. Inte för inte som det var Glam Tour lixom!!
Bra ljud, inte för starkt, skitsnyggt ljus, bra bra bra, allt allt allt. Helt jävla SMASHING, på ren svenska.. ^^
 

                                    Vi köpte lite té & kaffe i baren när vi kom in... Burr!
                                  
                                  
                                Ser ni hatten? Med fjädrar i. Helt jävla freakin' AWESOME.






Och tack mr Glambert för att du körde "If I had you" som sista låt. Kunde inte blivit bättre!!!


                         
                                                       ♥ Värsta nöjda gänget!!! ♥


Sen blev det bilresa hemåt igen i snöovädret, och det är ju fan inte LITE snö vi snackar om idag alltså!!!





Tack Elin & Herman för en otroligt bra kväll!
 
Ska klippa ihop lite video och lägga ut imorgon, klockan är snart TRE så jag skippar det inatt.
Kommer säkert vara pissdåligt ljud och sådär, men ändå. Sån är jag min mobil!
Varför har jag varit vaken såhär länge? Kom ju hem mellan 12 & halv ett... jo, för att jag försökt - och LYCKATS -
kommunicera med min bästa kille såklart... Wohoo! Love you N. ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0