4 saker...

Lexi utmanade mig i sin blogg. Jag antar utmaningen ; )

4 TV-program jag ser:
1. 2½ men
2. According to Jim
3. Vänner
4. Lyxfällan

4 saker jag gjort idag:
1. Åkt bil i snöstorm
2. SETT ADAM LAMBERT PÅ DEBASER, WOHOOO!!
3. Ätit cheeseburgare
4. Dissat två samtal från EHB

4 saker jag längtar efter:
1. Att Nick ska komma hem
2. Att få en ordentlig inkomst
3. Att det ska bli vår
4. Att Nick ska komma hem... va? Har jag redan sagt det..? Hmm...

4 saker på önskelistan:
1. Jobb
2. Min armtatuering
3. Massor med gos i December
4. Varma element i vinter

4 tjejer jag utmanar:
1. Mia O
2. Mia L
3. Carro
4. Eve
 

Postat av: Eve

Oh maaaan, pula ihop en sån där då! haha

2010-11-10 @ 11:33:24
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0