Äntligen lite värme i badrummet igen!

Alltså. Jag gjorde nyss en FANTASTISK upptäckt! Mitt element i badrummet är PÅ igen!! Efter att ha varit avstängt
i *räkna* 12 dagar! Wohoooo!! Helt jävla maaaarvelous! Och dessutom är elementen i vardagsrummet/köket även
varma NEDTILL vilket de inte varit på ungefär lika länge! HELT fantastiskt! Snälla, får jag behålla det så?!

Gick in och tittade på EHB's hemsida för att se om de kanske råkat vara här och åtgärda mitt problem utan att
jag vetat om det (vilket iofs skulle vara lite konstigt eftersom jag kryssade i rutan "ring mig för tidsbokning")
men jag kunde inte ens hitta mitt ärende som inskickat. Weird, I say! Så, har det blivit ordnat på nåt magiskt vis
bara? Har de tagit bort det? Som jag skrev, hoppas jag får behålla det så... Tycker ju inte det är för mycket
begärt när man betalar 4.500 spänn i hyra varje månad, att slippa frysa inomhus.. hrrm.

Däremot så tycker jag fortfarande att det drar LITE kallt från fönstret här:

                       

Nu väntar jag på N som lovade att vara online från kl 22, och 23:30 är alltså inte rätt varesig han menade svensk
tid eller engelsk, dvs en timme efter! Buuuuuu! Och dessutom citatet "Jag är online om 1½ timme", skrivet kl 19:13.
Funkar inte åt nåt håll faktiskt, haha! Jag ska ju lägga mig om typ en halvtimme så jag FÅR vara missnöjd... : (

Imorgon är det jobb igen och jag hoppas denna vecka går lika fort som de tidigare två. Ska repa varenda jävla
kväll denna vecka och har spelning på lördag, och typ sammalika nästa vecka, fast då gig både måndag & fredag.
Och den söndagen kommer Nick hem!!! Eller, det kanske man ska ta med en nypa salt så bra som han är på att
"hålla tiden"... hrrm... ; ) ♥
 
Morgonbilder:

                      
            
            
Pyjamas-lussebulle-bakning-syster-get-together-hos-Åsa-i-lördags-bilder:







                                    


Postat av: Michelle

Ohh, vilken mysig bakhörna din syster har...vad står det på väggen?

2010-11-30 @ 00:14:54
Postat av: Nicke Picke

Pga dum busschaffis. Vi stannade precis vid ngn bussparkering och vår chaffis lyckades blockera hela jävla ställets utkörsport. Sen gick han och lade sig. 20 minuter senare började vi höra en jävla massa "honk honk honk" från bussarna bakom... nu åker vi i 180km/h från stället pga en pissed off chaffis. Vi är lagom glada över att vi lever so far...!

2010-11-30 @ 04:03:04
Postat av: S.

Åh jag vill också pyssla med julpynt här hemma! Det är inte ett dugg juligt här. vill köpa juliga gardiner osv.. :D

2010-11-30 @ 07:45:14
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0