Onsdag med maränger.

Kommer hem - efter att ha spenderat det inplanerade strömavbrottet hos Hanna (för där fanns det både lunch, fika
och ström!) -
och inser att reklam, papper, påsar och annat jox håller på att ta över hela bordet igen! Herreguvd!
Måste röja. Hällde även upp diskvatten eftersom jag ser att diskbänken också håller på att försvinna. Har sjuka
kommunikationssvårigheter med Nick eftersom varken fb-chatten eller msn vill funka. Jag ser att han skriver på
msn och jag svarar men han ser inte mig! Suck!! Får migrän av det här. Just nu kör vi på sms från mig och skriv
på msn från honom. För jag har gratis sms och han har inga pengar på mobilen. Hahahaha. Jeeebus.

Jag hatar internet! Okay!?



. . . .

Och här så slutade jag plötsligt skriva en JÄTTELÅNG stund eftersom vi helt plötsligt fick till lite kommunikation.
På msn. Båda två. Wow lixom! Fan det gör lite ont att veta att jag inte får träffa honom på SÅ JÄVLA LÄNGE.
Men är så glad att jag får prata med honom varje dag ändå. Happy happy happy.

Fått höra att jag verkar mycket gladare nu. I am! Vissa saker vill jag inte tänka på för de känns inte ett dugg lättare
än förut, men i det stora hela... så är jag glad. Ler när jag är ute och går. Har det någonsin hänt förut?
Så jävla skönt att kunna lätta upp den vanliga ångesten med lite kärlek och svalor... det fladdrar och känns
mycket lättare, där inne. I love this. Jag är så kär i honom. Helt sjukt. 

                                   
                       
                       
                        Glass med maränger och... brunsås! Jaaa, två nyanser av brunt, ba.
 

Postat av: johanna

mysigt att gå runt att vara kär ju! lyser upp höstmörkret lite, trots att han befinner sig långt bort! :)

2010-11-03 @ 19:36:45
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Linna

ett hjärta passar bra här: ♥♥

2010-11-04 @ 09:13:46
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Lajl

weee, cellprovet gick bra såg jag. måste kännas skönt att ha gjort det nu. härligt att du är så glad, de märks verkligen fast jag inte kan se den le när du är ute o promenerar ♥



att vara kär löser inte alla problem men de gör oftast saker o ting lättare, go girl ;)

2010-11-05 @ 11:16:42
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

se dig le skulle där ståå ja

2010-11-05 @ 11:17:44
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0