Mina bilder från vår 50's/60's-fest.. ^^

50-/60-talsfest med Återsken i hyrd lokal igår kväll! Så himla kul! En kväll fylld av mat, fika, dricka, lekar/tävlingar,
tidstypisk musik och umgänge. Awesome. Oskar & jag poppade SJUKT MYCKET popcorn hemma hos mig innan.



                                            Carina hade gjort fördrinks-milkshake...















                                                              Mmmm... popcorn....



Bytte sen från shorts till kjol och tog av mig skorna, dansade massor med Oskar och hade kul all night long!


                 Elin dricker spilld Bailey's från duken med sugrör och jag har blivit gräddsprayad.

                         
Jag, Elin, Jonas & Oskar höll ut längst och lämnade lokalen tio över fyra!! Vi städade undan fastän vi inte behövde
och sen släckte och låste vi och vandrade hemåt i kylan - jag med termobrallor! (efter att jag låst in min egen
väska i lokalen och sen kunde varken jag eller Oskar låsa UPP igen, panik panik men Jonas grejade det. Phew!)
Whatta night! Kom i säng 5:20 imorse och har varit seg hela dan.. men det var det värt... : ) ♥




Bra jobbat att bli sådär smutsig om fötterna (som har hundra blåsor av allt dansande) IGENOM strumpbyxorna.
 

Postat av: Sofia

hur får du såndär wow-volym i håret? guida oss ! :D

2010-11-06 @ 23:49:35
URL: http://shirins.wordpress.com/
Postat av: S.

Kjolen var såååå fin på dig!

2010-11-07 @ 16:00:16
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Akå

Jag läser din blogg ofta. Men kommenterar verkligen aldrig, men tänkte börja med det nu :)

Du är riktigt snygg!

2010-11-08 @ 13:18:01
URL: http://sommaraster.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0