"I'm looking for something, baby..."

Anonym:
"Du ser jättefin ut!! SNÄLLA, kan du inte berätta hur du gick ned så mycket i vikt.
NÅGOT måste du gjort annorlunda? Skriv ett inlägg om det så är du bäst!"

Klart jag svarar i ett inlägg och är bäst! ^^
Tack Anonym! Jag har varit arbetslös jättelänge och legat massor i kläm hos Försäkringskassan då jag
utförsäkrades i årsskiftet. Så det som jag "gjort annorlunda" är helt enkelt att jag inte haft råd med mat.
Har skrivit om det förut, inget jag hymlar om, och absolut inget som varit "duktigt" eller så. Bara en trevlig
följd av något mycket mindre trevligt! Fast jag har mått dåligt och varit orkeslös och trött jämt. Så det är
inget jag skulle rekommendera, lixom. Jag hade gärna bytt med någon annan... ^^
Just det, sen att jag blev dumpad efter flera år med min kärlek, kan ju ha bidragit också, sen i somras iaf.

Vikt i vintras/våras: 74 kg. Vikt nyss: 59½ kg. Woop woop!

Imorgon ska jag på möte på mitt förhoppningsvis blivande jobb.
Snälla snälla snälla. Jag behöver förändring. It would be perfect.

. . .

Tisdag. Snöstorm. Vaknar klockan 13:11. 
Sätter på, och häller upp tévatten.
Letar efter Nick på internet.
Glömmer bort té. Micrar.  



Ikväll ska vi se Adam Lambert i stockholm!
Snöstorm, yaaay!
Och Elin kan inte följa med längre för de har ingen barnvakt.. : (
Känns jättetråååkigt. Bara Herman & jag som åker.
Kommer man ens fram i det här vädret?
Folk kan ju inte köra bil när det snöar..


Frukost Ida, glöm inte ditt té igeeeen....
 

Postat av: Josefine

lycka till med jobbet! :)

2010-11-09 @ 15:16:47
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com
Postat av: Mia

Det är sant. Alla typ.. ''OJ, snö! Då måste vi köra av vägen. 1, 2, 3 NUUUU KÖR VI AV!''



Ha så kul och kör försiktigt! Och åk i goooood tid.

2010-11-09 @ 16:00:06
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Herman

Fattar inte varför folk blir så överraskade av lite halka, händer ju varje år?

2010-11-09 @ 17:00:18
Postat av: S.

Vill också!

2010-11-09 @ 17:48:22
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller tummarna att du ska få det där jobbet!

2010-11-09 @ 19:09:36
Postat av: Lajl

jag klagar på kjylan här nere i söder men är så himlans glad att vi inte har snö. i hate kyla, men i hate snö ännu mer, haha.

2010-11-11 @ 14:01:18
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0