Who the hell....?

Hahaha, Nick berättade nåt asroligt nyss om en skylt på deras gig ikväll, som jag skulle vilja skriva om,
men det låter lite knäppt! Lite scary men mest roligt. Hahahaha. Säger man A så måste man säga B, eller?

De är i Schweiz just nu förresten. Där bor mina mostrar och kusiner. Hej hej!

Själv har jag varit på styrelsemöte och kom hem strax före klockan 9. Tjena att det inte skulle bli så långt!
2½ timme, men oooh så trevligt. Mycket skratt åt festen i fredags. -"Skål och välkomna!"

Undrar om man skulle ta en dusch... ja det hinner jag väl innan han är tillbaka från merch? Skyndar mig!

              
 

Postat av: johanna

jaa, om du säger A måste du säga B"" Nu blev man ju nyfiken! :D

2010-11-08 @ 23:05:41
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ser jättefin ut!! SNÄLLA, kan du inte berätta hur du gick ned så mycket i vikt. NÅGOT måste du gjort annorlunda? Skriv ett inlägg om det så är du bäst!

2010-11-09 @ 10:34:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0