Fredag igen, wtf?

Ni vet, mina vadkramper? Jag har mååånga gånger fått höra att det är typ mineralbrist. Så.
Inatt slickade jag i mig ett par handflator med salt (hej mineraler!), och åt en massa ostbågar.
För jag tänkte att HÄR finns minsann inget att förlora! Och så massa vatten på det.
Och, tadaa, ingen kramp! Känningar och spänningar men inget "utbrott". Sen om det var min
förtjänst eller bara tur, det vet jag inte... men jag ska prova inatt igen, hahaha! ^^
(And don't spoil this for me genom att säga att det eventuellt inte funkar!)

Idag gör jag ytterligare ett försök till AF, eftersom det var STÄNGT igår när jag var där, även på sidan om
där min handläggare finns. Måh!! Nu ringer jag henne redan innan och kollar om hon är där. Det dumma är
ju bara att nu kommer jag få min utbetalning alldeles för sent för nu är jag två dar efter redan som det är
PLUS en jävla helg på det, innan papprena kommer in. Fanfanfan.

HAHA, och nu ringde jag, och så kommer hon tillbaka den 19:e oktober. Great. Awesomeness.

Idag fyller Nick år - 28 år! Wohoo! Party party! De är och giggar i Göteborg ikväll och jag tror jag åker
dit (sthlm) redan imorgon kväll, efter att jag sjungit på dop. Why wait? Jag kanske kan vara VAKEN hela
natten för att slippa få ångest över att "sova över"?! Vad tror vi om det? Hoho. Hmm, maybe not. Mia har
sagt att jag kan få låna hennes båda kort över helgen så jag kan åka tåg och tunnelbana gratis. Och det
vore ju fantastiskt om nåt!! Jaaaa, lovely lovely. ♥ Men nu måste jag sminka mig. Ju.

Adios, Puss & kram, I'll be back, och det där.
 

Postat av: Mia

Vadkramp på nätterna är ju döden. Jag har alltid fått höra magnesiumbrist. Och det gav sig när jag började äta tillskott. Men om salt funkar, så why not? :D



Akta så att du inte får njursten eller nåt bara ;) <3

2010-10-15 @ 13:11:02
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Linn

Håller med Mia. Magnesiumbrist it is!

2010-10-15 @ 15:33:15
Postat av: Patrik

Tänkte säga som föregående kommenterare, magnesium vilket är en mineral :) Fast lite salt gör nog också susen. Förresten så brukar njursten också kunna komma vid just magnesiumbrist och om jag inte mins fel så var det en sten som var elak åt dig.

2010-10-15 @ 17:56:02
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0