Fredagsmorgon.. ehh, lunch?

Såååå tråkigt väääder. Jag sov till 12:06 och sen gick jag upp. Frukost framför Ellen's show på tv.
Önskar jag hade kommit ihåg att köpa PÅLÄGG! Nu blev det kaviar på ena halvan (av min "hurtbulle")
och jordgubssylt på andra. Och nej, jag satte inte ihop dem. Höhö. Fruit of the forest-té i stora koppen.
Måste köpa mer té också! Fan. Imorgon sjunger lillasyster & jag på dop i sthlm och jag ska fixa texter
tills dess. Om inte hon kan skriva ut på jobbet måste jag GÅ ner till bibblan (långt!) och skriva ut, alternativt
skriva AV texterna för hand. Well well, bara det blir gjort.

Annars är det här en såndär dag då man inte vill göra ett jävla skit. Diska ska jag däremot göra, jag VILL
göra det, för om jag inte gör det nu så tar det snart över köket igen. Så fort går det. Fast man inte äter så
ofta. Jättekonstigt faktiskt? Haha. Bella sitter och tuggar sig på magen. Jo jag lovar. Söt är hon.

 

Postat av: Carro

Awh, Bella är alltid söt!

2010-10-08 @ 14:06:14
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: S.

Det är nog tur att du inte la ihop dom (kaviar + sylt), fast det skulle inte förvåna mig om du hade gjort det ;P haha..

2010-10-08 @ 15:01:06
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0