Ge mig ett té!

Men CRAP då! Glömde köpa té.

Gick upp för TRE timmar sedan och är mitt uppe i tvätt, har även varit och handlat. Var tvungen att smita iväg
mellan maskinerna eftersom jag behövde mer tvättmedel. Köpte även bröd så man kan få sig en descent frukost!
MEN. Glömde ju té. Har visserligen lösté, chai bl.a. Men måste köpa nya pyramidpåsar.. : )

Japp, och ättika köpte jag. Så jag kan kalka av min kaffebryggare. På måndag fyller jag år men jag kan som
vanligt inte ha något kalas eftersom det inte finns råd till det - awesome. Men jag passar ändå på att förbereda
ifall det skulle bli något spontant fika, även om det inte blir just på måndag! Ska för övrigt tillbringa min birthday
på nya "projekt Sara" tillsammans med handläggare från Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Psyk & Soc.
Grattis mig! För deeet är Ida's födelsedaaag, hurra hurra hurra hurra. Typ.

Nej nu ska jag käka frukost, med BRÖÖÖÖÖD och sen ta hand om tvätt. Igen och igen men sen klart.
 

Postat av: Mia

OO ättika. DÅ kan man göra inlagd rättika. Och det är jävligt gott! :D

2010-10-13 @ 16:34:43
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0