It's in your heeeaaad, in your heeaaad...


Bra grej 1: Jag kommer på att jag kan ta BUSSEN ner på stan i detta jävla regn, eftersom jag har kontanter
på mig! Yiihooo! Och det går en i precis lagom tid!!

Mindre bra grej 1: Jag går till min närmsta busshållplats och ser att den är FLYTTAD pga vägarbete.
Ehh, vart?! Stressad småspringer jag till en tidigare hållplats på en annan gata, genom husen. Aaah!
Kommer jag hinna?!

Mindre bra grej 2: Bussen är tio minuter försenad och jag är nästan på väg att ringa till Gyn och avboka min
tid eftersom jag nu inte kommer hinna gå ner. Great. Trodde jag skulle grina i stolen men nu grinar jag nästan på
busshållplatsen istället.

Mindre bra grej 3: Jaha nu ska jag klä av mig här mitt framför en främmande kvinna. Och hur hade du tänkt att
allt det där skulle få plats i mig samtidigt?! *tittar på instrumenten* o_O

Mindre bra grej 4: Okej det här var varken kul eller skönt. Som om jag hade trott det, lixom.

Bra grej 2: Nu är det ÖVER!! Jag överlevde!!

Bra grej 3: Jag är på Apoteket och hämtar ut en hel årsförbrukning av p-piller och lite nya sömnpiller och för
detta betalar jag endast 29 kronor! 90% rabatt, thank you!

Bra grej 4: Jag kan åka buss hem också, på samma biljett. Wohoo! Och det går en om fem minuter!!

Bra grej 5: Jag kommer hem till Cola & choklad och en varm soffa och en fet katt.

______

Yup, det var dagen det. Nu intar jag soffställning, besudlad och ärrad för livet som jag är.. ^^
 


Postat av: Carro

kul idé med lista liksom.. :P



cellprov what I hate, gjorde mitt första för några månader sedan och det sög.. wuähhhhhhh.. men, när de är över så är de över och då kändes de bra att ha de gjort! du va duktig, också.. jag sköt ju upp mitt i flera år typ.. haha.. :P

2010-10-19 @ 15:30:00
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Mella

Jag har också fått kallelse kom jag på nu... fuck ...glömt att gå...hmm får nog kontakta dem för en ny tid... iiisch men måste man måste man...som sagt är det bra men det verkar inte kul.... gjorde provtagningen ont? gynundersökning har man iaf gjort innan...

2010-10-19 @ 16:02:19
URL: http://www.spellmynamebitch.com
Postat av: Patrik

Låter som en dagen blev rätt bra ändå när du fick komma hem till cola, choklad och en fet katt... Trots en halv orkester (...tittar på instrumenten) på fel ställe. Det blev ju iaf fem bra grejer på en hel dag.

2010-10-19 @ 16:48:16
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Heeman

Bra gjort Ida, inte en jävla dag för tidigt!

2010-10-19 @ 16:48:59
Postat av: Katarina

Bra jobbat! Inte så kul att fläka upp sitt innersta för en främling, som tur är går det ju ganska snabbt o gör inte det minsta ont :)

2010-10-19 @ 16:53:05
Postat av: Ida

Katarina - det gjorde visst ont... : (

2010-10-19 @ 17:17:10
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Miche

Duktig tjej! En halv orkester i .... Fantastiskt rolig skrivet! Även om det var en fasansfull upplevelse!

2010-10-19 @ 18:25:18
URL: http://Http://michelandgren.blogspot.com
Postat av: Carro

Fattar inte varför dina (Miche) kommentarer alltid känns som pikar, eh?! Och nej, bara för att just tell you, ida och jag har inte snackat om dina kommentarer överhuvudtaget, jag tänkte på det sist jag läste en kommentar från dig, och jag tänkte på det nu. Just don't understand varför liksom.

2010-10-19 @ 18:27:31
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: johanna

bra grej 2 till bra grej 5 var ju bra iallafall ;)

2010-10-19 @ 22:35:08
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0