Missförstånd, sa vem?

När Miche har en blogg som inte går att kommentera, ska jag svara här då?

Det är ju lite ironiskt att DU skriver att jag har svårt för att förstå och är negativ, när JAG ställer enkla frågor som
du besvarar med helt anda saker. Obegripligt. Då kan det inte vara så att JAG inte förstår. Om jag frågar "har du
samma inloggningsuppgifter som förut?" och du svarar "ja" och sedan ändå skriver ett helt nytt lösenord, och som
inloggningsmail skriver du en bloggadress (?). Då gör man sig inte förstådd. Men skyll det på mig, gör det.
Det var ju faktiskt precis så det gick till, ska vi kopiera hela händelseförloppet så alla kan se? Det är väl rättvist?
Så slipper du känna dig felciterad eller missförstådd, och jag slipper bli kallad för saker som är lögn.
Jag kan ju minnas att jag försökte hjälpa dig. Eller ska vi köra på din story?

Suck. I don't have ork for this. Internet har förstört oss.
Jag ska äta lunch/middag - thairester från igår - och försöka att inte få migrän.
Har precis sminkat mig men känner att tårar vill tränga sig igenom och förstöra allt.
Jag orkar inte. Jag ska sjunga sen, jag ska dansa sen, jag måste vara fokuserad sen.



- "And one of you... will be out."
 


Postat av: Miche

När jag inte skriver blogg så gnäller du för det. När jag väl skriver blogg får jag inte skriva vad jag vill? Sluta bråka nu!

2010-10-07 @ 16:56:37
URL: http://www.landgren.tumblr.com
Postat av: Ida

Ja jag är visst bara en stor fet jävla negativ gnällkärring som borde vara GLAD när någon skriver felaktiga saker om en.

2010-10-07 @ 17:20:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Vickan

Alltså.. (här kommer jag mitt i allt men..) Är ni tillsammans nu, eller inte? Just wondering.

2010-10-07 @ 19:28:23
URL: http://vicksi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0