Pang, du är död.


(nej den är inte sju minuter, det är lixom tyst andra halvan.. haha..)

= rösten som jag får lyssna på, som sjöng för mig i soffan i förrgår, som jag får vara nära nära nära, som åker
långt långt långt bort imorgon! Som spelar ikväll, för alla utom mig! Fan. Nick! Take me away, jag är såld. ^^


 


Postat av: Linna

sv: det låter inte det minsta skrytit ida. det låter bara underbart - och helt rätt! det är ju skitkul. ödet liksom? precis som när jag träffade min kille genom att hitta hans plånbok :)



jag är jätteglad för din skull å ser fram emot att få höra mer / läsa mer.



och du Ida, du är nog inte bara facebooks vackraste - jag tror du hamnar på världens vackraste listor. och så är det bara. och jag är äldre än dig så jag har rätt :)

trevlig helg på dig!

2010-10-29 @ 08:24:12
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0