Söndag - skitbra rubrik.

Idag gick jag upp 12:18 och det kändes som om det var TIDIGT på morgonen.
Två timmar senare skulle jag befinna mig på Musikskolan för rep inför onsdag!
Jebus. Det var fan inte lätt att bli pigg. Why? Kanske för att jag var vaken till klockan 6 imorse?
Eller... "vaken". Jag var vaken till typ tre-plus..? Sen tablettsomnade jag med mobilen i handen
och sen efter fyra började det trilla in sms som jag väntat på och då var jag "vaken" igen. Haha.
Snurrvaken. Mellan varje sms somnade jag men vaknade och svarade everytime. INTE så man ska
sova på tablett! "Se till att få 7-8 timmars ostörd sömn". HAHAHAHA. Right. Efter kockan SEX så sa vi
godnatt (?) och jag somnade for real. Sen upp då vid tolv. Så, I blame myself. Hela dan har varit helt
snurrig. Men repet gick kanoooon och det kommer bli jättebra! Sen var det dags för lite 2-årskalas
och en massa smarrigt fika. Socker - I need! Men var alldeles för trött och rörig i huvudet för att orka
med kidsen, fulla med socker & diskant. Hålla för öronen - check. ^^

Och sen har jag väntat och hoppats HELA dan på att han skulle hinna hit idag, men innerst inne visste
jag ju att han inte skulle hinna. Och vi har väl typ NYSS konstaterat att han inte gör det. Buuuuuuu!
Antiklimax hej hej, antiklimax! (melodi: Sommartider)
Så, vi återgår att sikta in oss på TISDAG igen. Som var planen innan. Hmpf.
Damn you for givin' me all this förväntningar.... ^^ 
 
Imorgon ska jag till Psyk för att kolla värden och greja igen, men hallå, har jag 80 spänn att lägga på det?
Näääeehh.. känns rätt onödigt eftersom jag fått hem etiketter till labb också, där de kollar samma sak och
det är GRATIS. Ehh. Så. I. Don't. Know.

Förresten har det regnat hela dan. Extra huvudvärk på det, tack!
 
. . .

Haha, vänta, jag måste nog citera mig själv lite här.
Rad tre, detta inlägg: "Det var fan inte lätt att bli pigg."
HAHA. Excuse me, men NÄR var jag pigg senast? Ever? Nej just det..
Didn't make it this time either.
  

Postat av: Mia

Buuuä, för att jag missade Buddahs kalas, jag blev tvungen att jobba :(



Hoppas att det var roligt, ju! :)

2010-10-24 @ 22:51:25
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Carro

awh.. kalas är ju kul - när man orkar liksom.. :)



awh second time, se de så här - bra att ni KAN ses på tisdag iaf :) hehe..

2010-10-24 @ 23:50:33
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0