Gårdagen i Sthlm!

Hanna & jag tog tåget mot Stockholm klockan 12:10 igår, efter att jag fixat hennes hår. 
Vädret var smashing! Men kallt. Hanna stod upp och jag satt på golvet, i tåget. 
Vi hade inte räknat med att få sitta ner, ändå...



Pernilla hämtade oss på centralen, och sen åkte vi och köpte fika, och sen åkte vi emot kyrkan där dopet skulle
vara. Så jäkla fin kyrka! Oscarskyrkan, tror jag det var? Ja nu har jag googlat bilder och det var ju bekant;
            
            
Anna & Sebastian var jättesnygga och lilla Celine skötte sig exemplariskt! : ) Hanna & jag är nöjda med sången,
vi sjöng "Du är allt" / Sonja & Shirley & "Kärleksvisan" Sarah Dawn Finer. Mindre bra var att kyrkans pianist
spelade rätt mycket fel... : ( Det är därför man vill ha med eget komp! Men, vi har fått fina komplimanger om
sången och vi känner oss nöjda anyhow! Det är en riktig upplevelse att få dela folks stora dagar.. ♥

Efteråt så skjutsade Pernilla oss emot Humlegården där vi satt på en bänk i solen och åt upp vår macka som vi
köpte tidigare.. har så svårt att äta innan "uppträdanden"! ^^





Sen introducerade jag Deichmann Sko för lillasyster, och där hade vi kunnat tillbringa betydligt mer tid
om det inte vore för stängningsdags! Jag hittade ett par grymma stövlar som vi blev kära i båda två...



Vi vill haaaa dem! Så jävla sexiga! Jag hade inte ens problem att stänga dragkedjan, hahaha!  ^^
Sen var vi en sväng på HM, och eftersom vi bestämt oss för att stanna KVAR i stan var jag tvungen att ta
lite gagepengar och köpa en ny tröja. Kände mig lite för kyrksnygg för att festa... ^^ Hanna köpte en skitfin
turkos kappa som jag aldrig skulle komma i, but I wish! Sen letade vi upp nåt ställe att dricka drinkar på och
hamnade här, på Bistro Boheme på Drottninggatan:


Uteservering lixom! Glasväggar och tygtak och en massa terrassvärmare. Här trivdes vi!



Sen tog vi tunnelbanan och åkte hem till Nick som tjatat så mycket om att få träffas igen! Klart vi ville deeet! ; )







            Hanna drar fram sitt magiska pulver ur väskan och tar sig an Nick's frisyr! *damm damm*



....och sen blev det inga fler bilder, men det blev Tony Hawk på XBOX och det blev en massa vin och en massa
snack - det ena djupare än det andra - Hanna somnade en stund och sen åkte vi heeem! Så jäkla skönt att
komma hem. Klart det hade varit trevligt att stanna också, men det var skönt att komma hem och få kela med
Bella, käka lite matrester från kylen och krypa ner i sin egen säng... Mmmm ♥

Tack för en trevlig kväll, mest till Hanna - min älskade lillasyster, my sugar mama!
Men ni andra var inte så pjåkiga ni heller ; P Tsss, tsss...


Postat av: Miche

Shit vad många bilder! Du måste ju ha börjat ladda upp dem tidigt i morse?! Nu har jag länkat dig i min blogg iallafall! När tänkte du ändra min länk? ^^

2010-10-10 @ 15:02:37
URL: http://www.michelandgren.blogspot.com
Postat av: Mia

Meeeeen ni skulle ha varit med i fredags ju <3

Jag har också en sån där Rolling stones tröja. I love stones, bäst musik! <3

2010-10-10 @ 17:24:07
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Natta

Ni verkar haft en fin fin kväll! :)

2010-10-10 @ 21:19:37
URL: http://timeslikethese.devote.se/
Postat av: Anonym

Ni verkar haft en fin fin kväll! :)

2010-10-10 @ 21:20:18
Postat av: Lajl

Snygg friss på hanna, i like!

2010-10-10 @ 21:57:50
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ida

FÖRSTA-KYSSEN-KVÄLLEN!! Iiiih ♥

2011-02-20 @ 04:21:03
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0