Stockholm update!

Jag har inte borstat tänderna & inte borstat håret på långt över 30 timmar. Jag är så fräsch.
Och jag har dessutom haft samma kläder och samma smink under hela den tiden. Awesome!
Ja, det var ju så att jag var i Stockholm igår och jag blev typ KVAR där. Först en massa timmars
inspelning hemma hos Nick, det gick bra och det var jättekul och jag var jättemongo (alltid en
tagning tystnad först, då jag har hjärnsläpp!),
och sen var vi på Systemet, och sen splittade vi en
pizza, och sen var det galej hemma hos hans bästa kompis Ida! Snyggt namn, supersnygg lägenhet,
snygg katt utan svans och sååååå jävla mysig tjej! Love her lixom! Snygg jävel, med tons of tattoos!
Vi hade tv-spelsmaraton och jag testade Mario på Wii for the first time. Jag varvade mellan att vara sugig,
och att vara awesome. Mest sugig, faktiskt. ^^

Sen blev det Guitar Hero och så länge man fick ha den "bra" gitarren (till skillnad från den andra som
överraskade stort med att knapparna slutade funka)
så gick det awesome! Såhär bra för mig, på HARD:


Yes, jag är player 2 och lirar gura, woop woop! Awesomeness! *brag brag*


Fotade INGET under hela gårdagen, förutom denna bild. Dåligt va? Alltså jag hade ju fullt upp med att ha kul.
Det får ni ju ta, som ursäkt ; ) Det var även lite annat folk där - en Amanda, en Bella, en Christian & en Marcus.
Och Lucy-katten som var så rar och kelig såklart. På natten fick jag låna sängplats hos snälla Ida som hade
gästrum, och jag väckte henne imorse halv 11 och hon bjöd på frukost & resorb, framför jätte-tv:n. Det blev ett
par timmars häng, nästan, och sen följde hon mig till tunnelbanan, mot centralen, och sen blev det tåg hemåt.

Nu är jag återigen pank, men med en erfarenhet och några vänner rikare! ♥

När jag klivit av hemma i Enköping blev jag uppmött av Hanna & Mia (& Viggo i vagnen) som kom med kaffe!
Och kramar! Weeee, my loved ones! ♥ ♥ ♥ Då blev jag glaaaad. Sen sällskapade vi nästan hela vägen hem till
mig. Och jag är så seeeg. Blev sent inatt, och sov inte hemma, och känner mig så obeskrivligt fresh! Linserna
har suttit i sen kl 8 igår morse, ögondropparna från Elin i väskan var ju en lifesaver! ^^ Hihi.
Listerine fick ersätta tandborstning både inatt och imorse. BOOM!



Saknade min Bellskling extra mycket när jag gosade med Lucy, men nu är jag hemma! Hos min hungriga kisse.
Hon spann som en hel skördetröska när jag kom hem och hällde upp käk. Lovely. ♥
Nej nu måste jag lägga ner det här internettandet alltså. Jag måste också KÄKA!!

-"Daniel Breitholtz ringde och frågade hur det gick!" - hahaha, ^^ host host.
 

                                                  Tack Nick för en oförglömlig dag!
 
                              


Postat av: Miche

Härligt att du levde livet istället för att ta bilder hela tiden. Det har jag predikat om i åratal! Kul att allt gick bra och att du hade någonstans att stanna över!

2010-10-03 @ 17:15:20
URL: http://www.landgren.tumblr.com
Postat av: Ida

Eller så kastar man sig inte över kameran lika fort när man sitter på fest med BARA främlingar ; D Haha.

2010-10-03 @ 17:24:03
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är så jevla cool, love! I'm so proud of you!<3

2010-10-03 @ 18:16:16
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Patrik

Det låter som att du haft en riktigt bra helg :)

2010-10-03 @ 18:17:31
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Lajl

Härligt att se/höra (läsa) dej så glad gumman!! Hoppas allt går som du vill. ♥

2010-10-03 @ 19:15:52
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Carro

oh vilka mysbilder på dig o bella :), jag blir nyfiken på vad du gjort i sthlm.. daniel B??? Han är sjukt snygg AB.. ^^ pratade du med honom?, eller den där nick kanske? awh, de låter spännande ditt hemliga projekt iaf :) kraam

2010-10-03 @ 22:56:52
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0