Maskerad 30/10

Pheeew! Jag är så jävla HET! Alltså nu snackar jag  b å d e  utseendemässigt och temperaturmässigt! : ) 
Kom för en stund sedan hem (nu är klockan 01:30, & Tack Fredrik för skjutsen!) från Åsa & Håkan's MASKERAD!
Kul var det, och varmt var det, och snygga var vi, och Elin & jag sjöng tills rösterna sprack, och vi har käkat och
druckit (faktiskt mest vatten för min del) och tävlat och grejat och dansat.

H ä r   k o m m e r   e t t   b i l d r e g n ! !   J a a a a !  

.....
- Och JAAA det är jag som är rokoko:ig. Marie Antoinette:ig. Medelt-ida lixom! : ) Ehh.
Har lånat den snygga outfiten från ANN - som ni ser som Bat(wo)man på bilderna nedan!
(Hmm, förutom allt som är svart som jag har på mig! That's mine. Hahaha)









Grattis till Peter Scissorhands som plockade hem priset för bäst utklädda!! Det var askul att se honom försöka
hålla en penna och skriva en lapp med allt det där på fingarna. Hahahahaha! Och för övrigt kom jag tvåa,
och Ingrid a.k.a Rödluvan kom trea. Awesomeness! ♥





                            Hanna kunde inte bara suga upp diverse drinkar med sin jättespruta, 
                                 den var även ett utmärkt verktyg att garnera efterrätten med!

                                     






Hahaha.. en TIMME tog det. Damn. Måste sooovaaaa... får se om jag orkar kolla på Maja's dansuppvisning
imorgon men den börjar lixom om 8½ timme.. och jag behöver sova typ 10...? ^^
 

Postat av: Ph

Grymt :) Den där outfiten får du spara till nån plåtning :)

2010-10-31 @ 02:39:20
Postat av: Eve

Du var ju så grymt snygg ikväll Kårtny! (lite FÖR nykter kanske;) ) Det var ju awesomet trevligt för hela slanten! Splendid!<3

2010-10-31 @ 04:53:09
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: johanna

Shiit vilken sjukt bra utklädning! Och sjukt snygg du är ida! :D

2010-10-31 @ 10:13:06
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Linna

härliga kort o va fina alla var.

jag kom med tvåa som Barbie på min fest ^^ yey!

2010-10-31 @ 16:26:20
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Carro

wow va kul, och va snygg du var! :), fast de e du ju jämt :P kraam

2010-11-01 @ 00:19:17
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0