Sing, sing, sing...

Sitter med min jättetékopp (fast utan katt, hon har parkerat sig under överkastet i sängen, fnys!) och glor på
Oprah. Och bl.a. Justin Bieber är gäst! Första gången jag ser & hör honom faktiskt. Ja det blir ju lätt så.. när man
inte är 12.. ^^ Hihi. Fast jag känner ju igen de skrikande tjejerna/fansen, I used to be one myself.
Fast då gällde det HANSON!

 

Haha, jag var såååå kär i Taylor och hade 124 stycken posters uppsatta på väggarna i mitt rum! (If you don't
know så är det Taylor som är till höger på båda bilderna.)
 Alltså, hur snygg blev han inte när han blev äldre?
Jag var 13 när jag hade min "Hansonperiod" och den höll väl i sig ett bra tag. Och nu. Nu har jag hunnit bli
dubbelt så gammal snart. Helt sjukt! Heeelt jävla sjukt. Men jag ångrar inte ett dugg, jag står för min knäppa
tonårsförälskelse, mitt skrikande framför tv:n och alla mina posters. Hahaha.

Justin Bieber är för övrigt en jävligt talangfull kille. Han sjunger fantastiskt bra och är dessutom sjukt musikalisk.
Askul att se! Bättre sent än aldrig? Sen såg jag också en filippinsk tjej vid namn Charice, och hon spöade ju skiten
ur alla andra som sjunger, i världen, typ. Hon avslutade med en låt "In this song" - som jag GRINADE när jag hörde.
Vilken fantastisk tjej. Henne ska jag lyssna mer på. Och det ska ni med, kolla in det här klippet! Fatta att hon gått från
att vara en fattig liten tjej som levde med sin ensamstående mamma i Filippinerna, nu är hon 18 och har sjungit sig
till framgång och köpt hus åt mamman och grejer. Helt fantastiskt. Och samma här, bättre sent än aldrig, hon har
tydligen haft massor för sig med musiken under de senaste åren, men NU har jag upptäckt henne också.
 


Hey, värsta name-droppin'-inlägget. Anyhow. Jag ska avsluta min frukost nu, och börja ladda inför sången ikväll,
fast jag känner väl att jag inte har så mycket att ge längre, efter att ha sett de här KIDSEN! Hahaha. ^^
 

Postat av: Lajl

sv: mormors bageri? min fars oxå.. därför jag "hittat dit" ♥

2010-10-07 @ 15:54:49
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: yes, we do!

2010-10-07 @ 15:55:51
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: linna

tack för dina tankar sötnos! ♥

han kommer att begravas dels vid sitt hus som han byggt samt med farmor och sen med sin nya fru.... man får tydligen göra så numer- låter lite makabert men när man tänker efter är det sött att alla får en del...



hiih jag som är värsta take that nörden än vet ju preeeeeciiii vad du menar om Hanson. tt har ny tur¨´e på gång, hehe!! :D



puss o krma

2010-10-07 @ 16:32:24
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Eve

Åh CHarice såg jag för längesen på Oprah! Sån urgullig liten tjej det var då! Synd bara att hon flippade ur när hon blev så känd, botoxskandaler i tv och grejer. She is only 18! Men ack så duktig!

2010-10-07 @ 18:22:23
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: johanna

Hanson! <3 Kommer ihåg att jag var jätteavis på min kompis som hade massor av posters på dom och jag hade bara en ;( haha

2010-10-07 @ 22:52:50
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: haha ja jag var väl ungefär.. 8-9 år typ? ;) haha Dock blev Hanson utkonkurrerade av Spice girls ganska så fort hos mig.. ;)

2010-10-07 @ 23:14:33
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0