Hade nog aldrig platsat som fort-fånge.

Jadå, jag har fått sova både gott och länge. Fast jag släckte inte lampan förrän efter 5 imorse, why?
Typiska nattugglefasoner. Bara. Gick upp strax efter kl 13 och nu har jag käkat nudelbrunch och dessutom
är det Fångarna på fortet-repriser på 4:an! Jag har lyckats missa att det ens BÖRJAT sändas igen och även
lyckats missa alla fem avsnitten. Nu är det final. Haha. Så jag sitter bänkad. Soffad.

Minns när jag själv, plus 4 kompisar gått vidare till uttagning för "Barn-fångarna på fortet" typ -94/95!
Herregud. Vi var i Stockholm på provfilmning på Jarovskij och vi hade lagnamn och hejaramsa och allting!
Cool Cash hette vårt lag och det var ju givetvis JAG som kommit på namnet. Hahaha! Omg.. Nu såhär i
efterhand kan man ju konstatera att det var TUR att vi inte kom med i programmet... haha. Awesomeness.

Idag är det söndag och jag har inga planer what so ever. Tror jag skrev det igår.
Det har inte ändrats ännu, iallafall. Borde gå och handla, diska och fixa lite med avloppet under handfatet
i badrummet. Det hade ju varit kul om vattnet rann undan, lixom... Det MÅSTE jag göra. Skulle göra det
förra helgen men det blev inte av. Och det blir ju inte bättre om man väntar en vecka... konstigt nog..
 

Postat av: Mia

HOHO, jag är så förkyld. Gick det bra att sjunga? :)



sv: Jag var ju ute med Malin på fredagen, hade ju lovat henne Joar-premiär. Men jag gick hem tidigt eftersom jag skulle upp och sjunga. Och sen så sviker kroppen :( BUHU.

2010-09-05 @ 14:29:37
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Mia

Oh, brabrabra! Hur många var ni?



Höhö, baksmälla hade inte stoppat mig från att sjunga. Men obefintlig röst gjorde :(

Jag drack nästan ingenting, eftersom jag visste att jag skulle upp.

2010-09-05 @ 14:56:09
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0