How to handle...
Jag hann inte ringa EHB själv idag när jag vaknade, utan blev istället uppringd av låssmed.
Vilket både betyder att; wohoo, jag slapp ringa och bitcha det första jag gjorde, men även att... även att det tog
23½ timme för EHB att prioritera mitt ärende. Och hur känns det då? Eftersom de inte visste att jag kommit in î
lägenheten med extranyckel (eftersom han som ringde t.o.m frågade om jag kommit in) så kunde jag likagärna
ha suttit i trapphuset sen igår mitt på dan? Eller?
Mannen som kom skruvade upp låset och pillade och grejade och testade nycklar och oljade och trixade.
Och nu funkar det igen, med den nyckeln som absolut inte funkade innan. Och då blir jag såklart glad. Lättad.
Det känns ju som en självklarhet visserligen, att man ska kunna komma in, men vad tycker mitt hyresbolag?
Som inte fixade en låssmed förrän ett DYGN senare? Är det såhär man ska bli behandlad när det händer nåt?
Är det trygghet? Är det service? Är det försvarbart?
naaw, tur att de löst sin nu iaf.. ett dygn försent. grattis på ida-dagen iaf ♥
Oerhört dåligt av dem!!
sv: hah, de är just byxorna jag gillar på första. men jag har inga skor att ha till så därför har jag inte köpt sådana. haha.
sv: men gå in o kolla på weheartit, du borde, för där är ju massa fina.. supersnygga...
sv: tack. men jag får typ skoskav av alla skor. de här va ju till o med i skinn.. så man kan ju inte skylla på att de va "billigt skit". mina fötter de är fel på, alltid. men de ger sig tillslut. hah. ♥
Sv: Ja det ska jag fixa sen när vi kommit till rätta. Får flytta in i oktober:)
Lärksoppsgatan, nära ica bergvreten ungefär=)
Jösses alltså. Heja EHB. Nooooooot!
sv: tusen tack! :D hoppas du får en trevlig kväll
Tack tack ♥