Listigt.

Den här listan lånar jag från Patrik eftersom jag är en riktig list-ifyllare..... ^^


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?

"..egen spegelbild. Detta grekiska mytologiska motiv förekommer.." 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vägg med bladmönstrad tapet.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Smallville går just nu i bakgrunden...

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Typ snart 15? (Haha, rätt svar = 15:07!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n.. köksfläkten.. klockan som tickar.. tinnitus.. och mitt eget knappande.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Var på stan hela dan igår! Och allra allra senast var jag ju såklart på väg hem.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
På mina egna senaste inlägg.

8. Vad har du på dig?
Lila- & vitrutig flanellpyjamas! Omnomnom.

9. Drömde du något inatt? I så fall – vad?
Oh! Massor. Jag drömde att jag var kär i "någon" och att "någon" var kär i mig.´

10. När skrattade du senast?

Igår.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Alldeles för lite tavlor och hyllor. Men snygga tapeter.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Avslagsbrevet från FK och häxjakten på nätet.

13. Vilken var den senaste film du såg?
Ehh... ehh.. ehh..

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Hmm.. ni vet väl nästan allt? Hur ska jag kunna komma på nåt som ingen vet?
Okej, den här då; Jag har inga trosor på mig nu. Ahh!

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
En enda? Då skulle det vara rent egoistiskt - att få vara frisk och lycklig.. SEN tar vi resten.. ^^

16. Tycker du om att dansa?
Ja guuud ja, jag har ju tävlingsdansat hela livet (till år 2000), dansar nu i showgrupp, dansar massor på krogen
(när man väl går ut, alltså) och dansar ju även - som känt - när jag diskar... ^^ Just dance, gonna be okay!

17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Trots min separationsångest, ja! Funderar på att dra iväg och "rehabilitera" mig själv i ett par år.
Men helst inte ensam... Och, nä, det kommer nog inte att hända.

18. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Gud? Jag träffar hellre lite annat folk...
 


Postat av: Mia

Brabra, man måste lufta musslan lite :D

2010-09-21 @ 16:20:04
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Patrik

Man kan ju typ få underliga associationer av punkt 13 och 14 i kombination, särskilt om punkt 13 innehåller någon känd fras ur filmen eller kanske en titel :)

2010-09-21 @ 17:46:33
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik

Sv: Klart jag läste att du hade pyamas på dig :)

2010-09-21 @ 18:24:43
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0