Live från Max

Sitter på Max och har kupong-käkat hamburgare! Nyss var det en massa barn som skrek hysteriskt, då plockade jag fram min nya Buddhafigur och ställde mitt på bordet och bad om lugn och ro! Det verkade funka för sen gick de.. Yey! Nu ska vi vidare.

Postat av: Patrik

Jag läste lite fel... trodde att du plockade fram buddahfiguren och ställde dig dig mitt på bordet och bad lugn och ro. Blev en bild i mitt huvud med en rockertjej som står på bordet med en buddah som voododocka och lyckas skrämma fram lugn och ro på hela stället :) Typ: "Nu är ni tysta annars sticker jag en pommes i truten på budda och sen blir ni alla som små tjocka buddor hela bunten"

2010-09-24 @ 18:16:34
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0