Lördagsmys!

Hade hemma:
Köttfärs
Tacotubs (bästa skalen)
Gurka

Köpte:
Lök
Tomat
Tacosås
Creme Fraiche
Avocado
Guacamolekryddmix

Två stycken mogna avocados, ni vet. I plastförpackning.
The perfect avocado. För 15 spänn!! Lycka wrapped in plastic.
The perfect guacamole står nu i min kyl...

Och eftersom det är lördag så får man lyxa lite extra! Eller, va?
Haha, som om jag någonsin brytt mig om veckodagar?!
Hur som haver, det är inte så jättesynd om mig ikväll....
'Cuz I have Coca Cola & min nya favvochoklad och t.o.m popcorn i skafferiet om det inte skulle räcka.... ^^

                                      

Bella har tagit en paus från skrikandet en stund.. och jag tog en paus från pyjamasen när klockan var 20:30.
Man kan ju inte gå till Ica i pyjamas! Eller...? Har haft ont i huvudet sedan igår kväll. Inte så nice. Det är nog
lite synd om mig ändå förresten.
 
Tre tabletter sen i eftermiddags och inget hjälper! Vill inte spy upp mina tacos. Uhu.
 

Postat av: Patrik

Bellas kalender måste ha gått sönder, kattor ska väl löpa i mars?



Huvudvärken kan nog bero på att du ätit dåligt under typ en hel dag. Jag brukar bli ganska "däckad" av huvudvärk om jag missat en massa mat.



För övrigt så väcker ditt inlägg "ha" begär.. En massa tacos och cola skulle inte sitta fel, inte en söt katt eller superbra tjej (som du) heller. Miche måste ha missat något, det finns ju bara en av dig och då gäller det att hålla hårt i det exemplaret.



Kurr säger min mage och spinner som en katt som fått fnatt. Nu blir det en tur till skafferiet för att inte ställa till med huvudvärk till morgondagen.



2010-09-18 @ 22:48:59
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik

Sv: Klart du ska ta ett bad och mumsa choklad om du känner för det :) Som sagt finns det värre ljud att stå ut med en lördagskväll. Om inte annat går det ju att tappa upp vatten ganska tyst om man tappar med slangen och låter munstycket ligga under ytan. Om det nu skulle låta när man tömmer så är det väl inget som hindrar att vattnet är kvar tills dagen efter.



Jo, jag har nog ett "ha" begär på den där chokladen också.... måste köpa en sådan någon dag....



Hoppas din huvudvärk släpper. På mig funkar oftast bara treo, om jag äter alvedon eller något så hjälper det inte alls.



2010-09-19 @ 00:09:01
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: S.

Fan e chokladen verkligen så god? Måste typ köpa hem och se.. :P Men får bara ta en bit.. ^^

2010-09-19 @ 10:13:56
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Linna

mums nu vill jag äta massa tacos. ska tvinga Kristofer att göra det under dagen. ^^

2010-09-19 @ 15:05:11
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Emelie

Idaaaa...du har fått mig beroende av den chokladen...haha! Såg på din blogg för ngn vecka sedan när köpt chokladen o tänkte att den måste ju jag oxå pröva och jag är fast!!! Damn, va god den är!!!

2010-09-20 @ 13:04:02
URL: http://www.e-city.se/web/onside/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0