Morgonstånd har stund i mun.

Och jag som skulle komma upp "tidigt" idag! Bah!
11:36 känns inte särskilt tidigt. Speciellt inte när man tvångssnoozat mot sin egen vilja,
men ändå MED egen vilja at the same time. (Nästa alarm går jag upp, promise!! Jo tjena..)
Segheten personifierad lixom.

Det skulle bli uppåt 21 grader varmt idag, kunde man läsa inatt på www.yr.no.
Men idag säger de 19 grader. Fast det är inte förrän kl 15-16 typ. Mjo, vi får väl se.
Sol skulle det inte bli hursomhelst, men ute på balkongen var det urrigt som fan!
Tänkte ta en promenad senare eftersom jag inte rört på mig tillräckligt, och jag känner mig rätt tung! 
Vågen visar "bara" 1½ kilo mer än vad jag stått still på de senaste veckorna/månaderna, men man vet ju
hur jävla lätt det är att trilla uppåt. Bara för att det är så gott att äta. Bara för att det är nåt man kan göra
när man är uttråkad. Bara för att det finns. Nästan så man vill ditcha frukosten alltså... men inte riktigt.. ^^
 

Postat av: Sarah

Aldrig ditcha frukost! det är viktigt att äta frukost.

2010-09-12 @ 15:52:16
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0