Nattbloggar.

Klockan är going on 3 och jag har absolut INTE varit på krogen. Nej gud nej, det var längesen.
Har däremot suttit på golvet med ett glas vin hemma hos Mia i sällskap av henne, Ingrid & Evelina,
och det var ju allt annat än otrevligt! Klockan var väl typ halv två när vi knallade hemåt, och när Ingrid & jag
hade skiljts åt så ringde hon upp mig och så mobilsällskapade vi resten av vägen. Nice! Och nu fastnade jag
här litegrann, som man brukar - datorn var ju ändå på! - men nu är det nog time to hit the sheets alltså...

Tog visserligen en liten nap på 2½ timme tidigare idag men det ska nog INTE vara några problem att somna!
Morgondagen står hittills oplanerad, så jag sover tills jag vaknar, helt enkelt. Tills något bättre dyker upp!


Bilder från dagen;


Västerledskyrkans höstmarknad i solen, där vi sjöng imorse.. Jag, Ingrid & Carina tar en paus.. ^^


                       
                                    Jag köpte två snygga té-burkar för tio spänn styck!

                      
                      
                      
                                        Sen tog jag & Bella en riktig paus, snark snark..


Postat av: Eve

Åh, såna där theburkar har mamma! Hon har nog haft de ända sen jag var liten! BALL!



sv: nää..jag har ingenting där...not even an ass! Får ju inte till bilderna ordentligt, för det finns där..både bristningar och celluliter. Jag låvar! :P

2010-09-05 @ 06:06:25
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Hoppas du fick sova gott och länge :)

2010-09-05 @ 10:50:33
URL: http://http:/bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0