Operation Nattsömn.

Om typ 5½ timme har jag för avsikt att vara up and running. Vaken vet jag inte, men uppe tänkte jag vara.
Har jag gått och lagt mig? Nä. Men jag har städat färdigt - godkänt enligt mig iaf, och diskat - fast inte allt, får väl
köra ett ryck imorgon eller lämna lite som en överraskning till syrran, och packat allt så klart som det går förutom
det som ska användas imorgon. Mascara, plattång, linsprylar, deo & parfym & grejer. Har skrivit lista. Alltid.

Och nu har jag precis målat naglarna. Och duschat och tvättat håret och rakat benen och smort in hela mig med
Calvin Klein's IN2U (lovelovelove). Fatta vad fabulous jag är! Hoppas jag får sova litegrann när jag väl lägger mig.
Fast först.. té... ♥




Får väl se om jag hinner skriva nån ångestladdad rad imorgon innan jag drar till Skåne... godnatt på er! ♥
 

Postat av: S..

Godnatt kära vän!

2010-09-23 @ 12:09:23
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

fina bilder på dig! :), söt mugg också looove tiger!

2010-09-23 @ 23:30:08
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0