Regnbågen & videoblogg med kåt katt.. ^^

Just det... bilder? Nu ska jag väl hålla de flesta av dagens bilder IFRÅN bloggen, trots att det är svårt,
men det är lite "hemlisar" på kort som inte ens JAG är inblandad i, så det får bli senare isåfall.. Om alls.. ; )
 


                                         J a g   f i c k   m i n   r e g n b å g e   i d a g   i s t ä l l e t . . .  : )
  


                  Och dagens videoblogg presenteras i samband med Promon P-piller för katt... typ... ^^ Kick in!!

                                           
 

Postat av: Linna

hihi va fint med reggnbåge. i love it.

min farfar var 79 år. en pigg en som bodde i sitt byggda hus & älskade att laga mat. han hade tur som fick vara hemma hela t iden. han hade dock cancer som hade spridit sig som han fick starka mediciner mot o hans kropp orkade tillslut inte med. men han slapp lida iallafall.

ja förstår hur du menar. jag hade kännt så om typ min morbror dog nu att klart det är lessamt men vi hade inte nån kontkat. farfar o jag var jättenära o pratade om allt. tack för ditt stöd. puss på dej

2010-09-18 @ 12:18:07
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Svar: Jag älskar också Maria Montazami, finns det någon härligare människa? Hon är så mysig! Hon borde ju lätt få ett eget TV-program, tycker jag.

Börjar annars också tröttna på alla dessa program, Skånefruar verkar ju bara vara för mycket. Har dock inte sett det!



Har du sett det där dejtingprogrammet med Filip och Fredrik? Det är däremot rätt så skoj!

2010-09-18 @ 14:00:10
URL: http://monyettes.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0