Söndagskväll @ Ida's

En dusch.
Måla nytt på naglarna.
Lite té.
Bella som ropar WEOH, WEOH, WEOH.
Flanellpyjamas.

Så har vi det.

Imorgon ska jag upp tidigt och befinna mig på Arbetsförmedlingen typ kl 11,
sen ska jag fördriva tiden på stan - träffa Eve? - tills klockan blir 16, då jag har
tid hos barnmorskan. För nya p-piller, inget annat! Sen ska jag hämta lite kläder
som Sarah lånade av mig när vi sjöng för Mona Sahlin! ^^ Sen på kvällen är det
styrelsemöte men det kanske är på väg att bli inställt...? Nåja. Godnatt!
 


Postat av: Fisan

Klart du vågar! You freakin' rock ju :)

Jag och mina fisar håller alla tummar vi har för dig...gissar även på att Flicka pratar i takt med Bella =P

2010-09-20 @ 00:03:21
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Eve

sv: Det kanske är sånt där material som The Queens soldater har i England. Du vet, de där enorma svarta hjälmarna.



Yes, träffa Eve it is! Just give me a ring!! ring ring

2010-09-20 @ 00:11:07
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0