Teckning och thaimat.

Fick en beställning på ett A4-porträtt till en doppresent, som ska ges bort redan på lördag!
Och jag påbörjade den nu ikväll... och stod ända tills den var klar!! Skönt skönt. Fan jag behöver ett skrivbord.
Och typ, BELYSNING. Fan det är ju rätt mörkt här alltså.. men jag är nöjd!! Och sen kom jag på att jag borde
äta MIDDAG också, så nu sysslar jag med det... snart klart. Thaigryta med kokosmjölk och gröncurry och kyckling
och hela köret, och så ris till det. Yum yum. Inte snabbmat direkt, men men.

Det är svårt att ta kort på en teckning, speciellt med mobilkamera, men jag visar i helgen.
Om du tror att det är okej, L? ; ) 
 

Postat av: Carro

jättekul med videoblogg.. undra om man vågar sig på det igen, gjorde de long time ago..



nä hade inget möte på af.. skulle bah dit o snacka hade jag tänkt.. glömde bort.. vilken klaaaaant jag är..

2010-09-15 @ 23:43:12
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: S.

Åh! längtar efter at få se ;D

2010-09-16 @ 07:07:50
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Lexi

Tror nog att det ska gå bra.. Var lite nervös igår att du skulle lägga upp den innan jag hann ge bort den. (Because it was GOOOOD!) men sen slog det mig att du nog tänkte på att "nån" kanske skulle kunna titta in och se den. :)



Jag älskar den iallfall - och Fredrik bara gapade när han såg den. Och utan att ha sett orginalbilden nyligen så sa han.. "men.. det ser ju ut som hon". Bra betyg, med andra ord! :)

2010-09-16 @ 09:50:10
URL: http://enmammasblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0