Thank you guys!

Tack alla ni för era söta kommentarer! : ) ♥
.
Får se om det blir nåt mer inspelat ikväll.. Miche stack nyss iväg till jobbet och jag hade egentligen tänkt åka hem
idag. Men spanar in lite biljetter till imorgon bitti som vi ska bjuda på ikväll, på Tradera. Vill ju gärna få åka hem
så billigt som möjligt! Har ingen tid att passa förrän torsdag kväll där hemma så det skulle ju inte vara panik om 
jag inte kom hem imorgon heller, men det vore ju skönt (och tråkigt...) och jag vill ju inte riskera att Bella blir utan
kattvakt.. men jag tror inte Hanna överger henne.. ^^ Och jag saknar min pälskling!
.
Damn it, skulle lägga in fler bilder från Malmö.. men de ligger ju på laptopen.. hmm, får ta mig an det senare.
Är ensam till typ kvart över nio eller nåt ikväll, så jag ska slappa framför tv:n, spela gitarr, BADA gärna, fixa lite
middag och bara.. vara tråkigt ensam.. Buhu! Hoppas tiden går fort. 
.
Och tack igen.. för era fina kommentarer.. de värmer ; )
Borde passa på att spela in mer nu när man har levande komp, haha! (och en Mac, duhh..)
Miche är ju trotsallt mycket bättre på guran, än jag.
.
(ser ni förresten hur fiffigt jag löst det med radbytena? hahahaha..)
.
.

Postat av: Mia

Jag diggedydiggar punkterna. Smaaart ;)

2010-09-28 @ 18:07:34
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0