Tvådagars-update, o-hemifrån!

EN en-rads-blogg igår och inget idag hittills. Vad har hon för sig egentligen?, undrar ni.
Nä det kanske ni inte gör. Men jag verkar ju vara sjukt busy busy! Igår t.ex. så gick jag upp 7:45 och tvättade,
mellan 8 och 12, och efter det var jag hos Furin och käkade lunch, planterade blommor, fikade och donade.
Sen direkt därifrån upp på stan för att hälsa på Eve & Robin i deras nya lägenhet! Där blev det cider & snacks &
en massa snack, Hanna kom förbi också. Och Robins polare Hampus. Var där till 23-snåret, sen knallade vi hemåt.

Ja och sen var det bara att dyka i säng (efter att ha pratat med en trött grinig förkyld Miche i telefon - bästa
kombon!! och dessutom hunnit bli osams men det har han fan säkert inte ens fattat...)
med en sömntablett i
 magen. Upp tidigt och sen iväg till kyrkan som hade Höstmarknad där vi var med och sjöng. Två program på
typ 20 minuter vardera. Det gick bra trots omständigheterna! : ) Vi blev bjudna på fika också, nice nice.
Kaaaaaffeeee ♥ och god rabarberkaka och bullar..

Sen följde jag med Carina & Ingrid ner på stan (för övrigt har jag gått över till vinterjacka och Lovikkavantar
redan!)
och började med en sväng på HM där Carina köpte massa fina klänningar på rea, och jag äntligen köpte
en ny svart behå (sen jag "bytte storlek" har jag endast en vit!) och dessutom den där snygga svarta tröjan med
spets på axlarna.. och svarta strumpor. Tema: svart, med andra ord. Sen åkte Carina hem och jag lunchade med
Ingrid & Karin på Misto Uno. Stans bästa pizzeria. Med godast pizzasallad dessutom! Och kanske halast golv? ^^
Jag tryckte en HEL Sicilia (köttfärssås & färska champinjoner) - fast å andra sidan äter jag inte pizzakanterna så..
Ehh.. MÄTT! Så jäkla gott. Omnomnomn. 

Sen blev jag ju så jäääättetrött efter den megalunchen så jag lade mig och SOV typ 2½ timme när jag kom hem!!
Snaaark! Och sen var jag vaken i en halvtimme och sen hämtade Daniel mig och nu sitter jag hemma hos dem
och "vaktar" sovande kids medan de är ute och käkar 6-års-middag och firar UTOMHUS! Knäppgökar, det är tio
grader ute! Hahaha : ) ♥ Så här blir jag sittandes i ett par timmar, med en 1,5-liters Cola och en fet godispåse.
Och sen direkt till Fjärdhundragatan för att dricka lite vin (?) och umgås med nyinflyttade Mia!

Såååå det är fullt ös just nu. Fatta att man inte har tid att blogga då ; )
Men nu har jag hunnit få fram lite. Däremot får bilder vänta tills jag är hemma hos sladden...

Adios for now!
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Brrr, låter kallt att fira utomhus. Här är det 8 grader. Då låter det bättre med din cola och feta godispåse....



Det blev en tur på IKEA och jag köpte väl den där obligatoriska toalettborsten, en ny trådhylla eller vad det heter till badrummet, en svart lykta och en mojäng att ha datorn på när jag inte sitter vid skrivbordet. Spanade även in lite andra möbelaffärer och nån klädaffär när jag ändå var i farten. Hittade massa fina möbler men prislappen var rätt fin också. Måste börja tjäna pengar igen känner jag...



Du verkar iaf ha en fullbokad helg, det är inte helt fel :) Kul att ha att göra....

2010-09-04 @ 20:57:15
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Ja, förstår det kan vara skönt att vila halsen lite. Jag tycker det räcker om man är i högljudd miljö och måste prata högt i någon timme så är man trött i rösten en bra stund efter, fast du är kanske mer vältränad :)

2010-09-04 @ 21:06:00
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0