Hemma = bra bra bra. Bäst?

G I S S A  hur skönt det är att vara hemma?!
Ååååhåhåh. Och Hanna har städat på små oväntade ställen, som t.ex under diskbänken och på micron. Hihi.
Tack bästa lillasyster HANNA för all hjälp denna veckan, för att du tagit hand om min katt, mitt hem, och min oro.
För att jag inte behövt ha någon! Bra va? ♥ ♥ ♥ Och jag ska försöka hålla din ordning under diskbänken... ^^

Wow, kolla, radbyten med mellanrum! Yeeey! Lyx.

Fan vad lång tid det tar att tömma in alla bilder i datorn från mobilen. Nu har jag ju visserligen redan bloggat med
de flesta men jag har behållt dem på mobilen ändå, och nu hamnar de i min "Skåne 10"-mapp. Memories!
128 bilder, det var ju inte så mycket ändå...

Förresten var tågresan helt smashing. På vägen ner fick jag åka sunktåg som inte ens kunde luta sätena och hur
lätt är det att sova med kroppen i typ 95 graders vinkel? Nooot at aaaall.. men nu fick jag ett snyggare tåg (ja jag
är väldigt ytlig när det gäller tåg, nej men jag vill ha KOMFORT, hallå.. ^^)
och sköna stolar som gick att luta och
nackkudden hade "öron" så man inte trillar ut med skallen, och jag hade en sovande stolsgranne och jag sov också,
MASSOR! Sååå skööönt. Och det var ändå "bara" ett intercitytåg i 2:a klass. Yey! Minuspoäng till tjejen som satt
mittemot (på andra sidan gången) som tittade på mig hela tiden, HELA TIDEN, kunde knappt äta mitt godis för jag
kände mig så iakttagen, och hur kul är det att somna och sedan vakna med ett par ögon riktade mot en? Med en
blick som inte vänder bort? Är man inte lite läskig då? Tänk om det är en läsare, hej hej, men sånt där är inte okej.
Speciellt inte om man är lite obekväm med sånt, som jag är. Hahahaha. Åh vad jobbigt. Men det kändes som om
hon saknade nån form av.. gräns... ^^

Oh well. Jag är hemma iallafall. Och tåget blev inte försenat på vägen, det kom in sju minuter för TIDIGT t.o.m,
och allt var bra, och det är solsken och jag är HEMMA. Ja, jag vet att jag sa det nyss. Hemma hemma hemma.


                                                 Jag har saaaaknat dig Bellsklingen!! ♥



...och hon har nog saknat mig också litegrann för hon är väldigt kärleksfull på bästa kattvis! Lovely ♥
Nu äter jag upp mitt leftover-shit-ass-expensive-candy och slappar i soffan med Bella. Ja det gör jag.
Tack Miche (som återigen försöker blogga, nu på denna nya sajt) för en fin helg! Jag saknar dig redan! : ) 
   

Postat av: Mia

OOO välkommen hem finaste du! :) Jag älskar tågen med öron på nackstöden. Godnatt godnatt liksom!



Du skulle ha frågat om hon hade käkat blängsylta alltså :O

2010-09-29 @ 17:06:52
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: love&peace

Söt katt^^

2010-09-29 @ 18:21:42
URL: http://loveandpeace.blogg.se/
Postat av: Linna

va söta kort! o nice med en bra resa. läskigt med tjejen dock. om det var en läsare kunde hon kanske sagt det ?

trist med sånt.

härligt att du haft det bra med miche med. det är du värd. kram på dig

2010-09-29 @ 20:45:04
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0