Utkast, utgång, uppkast på överkast?

Hanna vill supa ner sig ikväll och jag har bjudit in henne hit eftersom jag har det hon behöver - lösögonfranslim!
Sprit får hon stå för själv. "Jag har inga barn och ingen ordning", sa jag. "Lika bra att börja där det redan är
stökigt",
sa hon. Nåja. Kom du... Har ju ett vitrinskåp fullt med glas, lixom!

Lösfransar på. Det är så man laddar upp inför en eventuellt utekväll.
Nu vet jag ju visserligen inte om jag ska varken ut eller in, men sminket & fransarna är på,
så IFALL andan skulle falla på från valfritt håll så finns förutsättningarna.. utseendemässigt.
Litegrann iallafall. Har haft tightsen med "skinn"-detaljerna på hela dan, tog bort prislappen på dem igår.
Har haft dem hemma i snart en månad men inte invigt dem ännu! Så, now is maybe the time.

Pasta med god baconsås, och vitlöksbröd, i magen. Lite Spotify på detta, så...
 

Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-10 @ 20:48:58
URL: http://www.lovemercury.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0