4 ♥

Tog EN tablett igår framför datorn men det blev rätt sent eftersom jag satt uppe & pratade med min babe,
och det tog ett tag... men sen kände jag det där välbekanta snurret! Fast sen när jag lade mig så avtog det
lite igen. Läste tills jag kände för att göra ett försök till att somna, och det tog en bra stund innan alla tankar
försvann och jag somnade... var så trött imorse så jag gick inte upp förrän 13:40! Herregud.

Men det har blivit frukost på balkongen, ytterst lite ligga-i-solen/skuggan (ja, jag är insmord med spf 20 ^^),
och jag funderar på att smita ut och läsa där en stund nu. Med kaffe! Låg där och tittade mig omkring och vill
STÄDA, vill få bort allt som bara står där och tror att det är nåt jävla förråd, nu måste det bli mys! It's about time!

                                     


Och på tal om time, idag är det 1, 2, 3, 4 månader med min drömkille... ♥
So much love!
 
 


Postat av: Åsa

Oj, 4 månader !! Grattis :) Massa hjärtan ska det vara här nu...

Puss kram till Er båda på eran dag!

Love Åsa

2011-04-18 @ 16:26:03
Postat av: S.

Grattis älskade vän! Är så glad att du är lycklig med honom. Passa på att mysa i solen du, det tycker jag! Skulle jag också ha gjort om jag inte jobbat idag.. :)

2011-04-18 @ 16:29:51
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Grattis till 4 månader! Snart 8 år som vi.... :)



Baby, they are yours! Ska träffa Herman i veckan för att få tillbaka lite grejer, kan ge dom till han. Oki?



Kram

2011-04-18 @ 17:47:16
URL: http://niiinis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0