"Detta fält måste fyllas i"

Sov till klockan var typ 12 men låg kvar i sängen till 12:50 och försökte somna om. Gick inte.
Damn it! Och nu har det gått nästan en hel timme av "ingenting". Facebookhäng, blogghäng.
Ska precis käka frukost för min mage kurrar, sen är det bara att börja ladda inför kvällens rep.
Först repet ihop med musikerna! Kan bli precis hur kaotiskt som helst, men äntligen får man höra
hur det kommer att låta! Jag ska sjunga upp i timmar, min hals är fortfarande lite mongo sedan
alla jävla spelningar i julas så den har väääldigt lång startsträcka nu... I fear it, men måste lära
mig att slappna av i halsen, och magen. Blir så lätt stressad, andfådd, numera. Två av låtarna
jag sjunger kräver rätt mycket av mig, den ena i tryck, och den andra både tryck och andning..
Och är det nåt jag suger på i sångteknik så är det andningen.. hahaha!

Wish me luck! ; )
  

Postat av: Storasyster Annie

I wish you luck ;-)

2011-04-06 @ 16:03:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0