En bildbomb från balkongen!

Jag har nu tillbringat hela DAN på balkongen, iklädd 3/4-mysbyxor och bikini. Har ätit frukost, har druckit två
koppar kaffe, har läst ut en bok som jag hållt på med i två (?) dar, och påbörjat en ny. Kommer läsa ut hela
idag, knappt någon tvekan om saken! Tredje boken i rad som utspelar sig i Stockholm, vafan! Både jag & älskling
fnissar lite åt det. Tihi, tihi. Ja, det retar mig ; ) Har suttit där i över sex timmar och det känns BRA. Att göra INGET.
Bella är så jävla söt som sällskapar med mig, har tagit typ 100 mysiga bilder! Frågan är nu om det är dags att fixa
nån form av middag, sätta på sig en tröja kanske, och sen typ... äta där ute och läsa vidare? ; D










.....jag vill ha en laptop!!
 

Postat av: Patrik

Jag vill också att du ska ha en laptop, så du kan blogga på balkongen :)



2011-04-20 @ 20:53:49
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0