Fast bloggin'..

Jag har världens hetaste kille här så om jag inte hänger så mycket på bloggen så vet ni varför. Blink blink ; )
Igår var det en späckad dag, som jag skrev innan - repa dans & sång hos Elin med Hanna, börja klippa tyg och
sy kjolar till sista setet, sy på våra snygga kläder till vår trio, gå på kalas och äta ihjäl oss (typ), tillbaka till Elin
och sy lite mer och två genomkörare av dans... och mitt i det så åkte Herman och hämtade Niklas vid tåget också!






                                    
                                    

Postat av: Patrik

Ganska coolt att världens hetaste kille hänger med världens hetaste tjej. Så ska det vara!

2011-04-04 @ 13:50:13
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Eve

"..I love you cause you love Ida and she loves Nick..." Haha ;P

2011-04-04 @ 14:31:32
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: ingrid

jag tror minsann jag känner igen de där handskarna ;)

2011-04-04 @ 14:47:27
Postat av: Sanna

Jaha så det är Photoshop som är trixet! :) Vad gulligt av dig, är det inte ett heltidsarbete att sitta och greja med en bloggdesign? :P

Så det är inte stilmallen man sitter och grejar med?



Hur går det för dig med alla kläder nu då?

Kram!

2011-04-04 @ 18:38:07
URL: http://rosenknopps.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Hahah äsch då :D den bjöd jag på! Tack för videon, ska se om jag lyckas någorlunda ^^



Lycka till med showen! Hade jag bott närmare hade jag kommit upp :D

2011-04-04 @ 21:42:32
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh vilken massa fins kalasbilder :) Som vanligt får man kolla din blogg, så man kommer ihåg alla kalas,

eftersom vi själva Aldrig kommer ihåg att fota själva ;) Ha ha. Vilken fotograf va ??!

Lånar några bilder av dig, så barnen kommer ihåg att vi Faktiskt Hade ett kalas !

Och lägg inte uuuut allaaa bilder på dina fiiina kläääääder till showen ..Vi vill ju ha överraskningar! Blink blink.

(okej, jag får väl sluta kolla här då ) Nååh..



Puss kram

2011-04-05 @ 12:10:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0