Get to know your phone.

Jag fortsätter att FÖRSÖKA lära känna min nya mobil. Har ÄNTLIGEN hittat nån fort av inställningar till kameran,
trots att jag letat in every place possible - trodde jag. Och hurra, nu kan man alltså välja mellan att ha blå eller
gul hudton! Awesome... still not impressed, med andra ord... och sen avtryckarknappen då! Inte i mitten som jag
vill ha, utan bara på knappen på sidan, som man först måste trycka ner i halvläge för att hitta skärpa och sen
trycka till extra hårt för att ta bilden. Det här resulterar i att man (jag) blir skakis i handen och de flesta fotona
blir SUDDIGA. Yay! Kan jag göra så att jag i fortsättningen tar med mig TVÅ mobiler, den ena för att ringa på och
den andra för att fota med? Ni som känner mig vet ju att jag redan gjort så tidigare.....

Suck. Somnade INTE efter första maskinen. Det blir bara en runda, den torkar nu. Jag ska käka frukost, och sen
ska jag höra av mig till Laura! Det är lite mycket negativ energi runtomkring mig som jag önskar bli av med!
Orkar faktiskt inte ett dugg sånt nu. Och jag saknar min älskling, min fina älskling....
 
                         
                         
 

Postat av: Carro

Oh.. telefonen är superfin, men det är jobbigt om den inte funkar som du vill :(

2011-04-25 @ 13:49:43
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: kattis

fottar ju inte så himla mkt med min, bara ibland mitt på dagen när jag är i stallet, har min kamera med mig oxå. Den är inte den bästa att fotta med, men den duger, den blåa randen där på filmen kanske du ska ifrågasätta om. De ska inte vara så. tråkigt att du inte trivs, men eftersom jag inte fottar speciellt mkt som du gör så förstår jag att du kan bli less...

2011-04-25 @ 16:54:59
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Lajl

men de var ju iaf en fräsig färg på själva mobilen ;P

2011-04-25 @ 17:44:45
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Bettina

Jag har den i rosa... men nu blev jag ju sugen på grön haha

2011-04-26 @ 23:52:30
URL: http://korrektochperfekt.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0