Lalala, fort ska det gå!

Ida - nu med Tele2! Nåt är krux med nya telefonen (eh, ALLT är krux med nya telefonen) så det går inte att
sms:a från den... så jag har satt i simkortet i gamla mobilen igen.. som knapparna knappt funkar på men när
man efter några minuter lyckats få ihop ett sms så GÅR det iallafall att skicka... måh. Nåt med nån inställning,
det borde ju kommit igång när man satte in kortet första gången but it didn't... BORDE ringa Tele2 men jag
måste diska nu, och äta, och sen är det dags för kör ikväll och jag är så seeeeeg!! Måste diska massor för på
lördag sticker jag till sthlm och blir borta några dar, kan inte skjuta på denna JÄVLA disk längre. Kan jag slänga
allt och köpa nytt? Eller leva ytterst minimalistiskt med typ två tallrikar. Det skulle underlätta all framtidsdisk.

JAG HATAR ATT DISKA. DET ÄR SÅ TRÅKIGT SÅ JAG DÖÖÖÖR.

Idag har jag varit ute med min extramamma/lillasyster Hanna. Hahaha. Frukost/lunch på Drott, glass på torget,
ett besök och ett samtal till SOjävlaC, promenad, en sväng på H&M, en sväng på Lindex... promenad hem.
Fint väder, I like! Köpte äntligen en ny kajalpenna, hurra för bonuscheck! Har TRE små små små kajalpennor
hemma och alla är så korta så ingen når typ in i pennvässaren längre. Hittade fiiin tröja fast den var lite för
genomskinlig. Sparar resten av bonuschecken och tar en liten shoppingrunda i sthlm istället. Annan färg på tröjan
önskas! Modellen var jättesööööt! Nej fan nu har jag bråttom. Hinner inte stå här ju. Aaahhhh!


                                     

Postat av: Eve

Roligt om Tele2 skulle bjuda på "SMS`a: KOM IGÅNG till bla bla bla..för att kunna sms´a." haha

2011-04-28 @ 23:16:24
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0