Prat om väder.

Jag bor typ en dryg kvarts promenadväg från lillasyster, och ändå är det som att vi bor i olika världar just nu.
Hon har grått och stormväder hos sig, och här är det soligt och vindstilla! Haha! Fast jag vet att det är storm på
ingång, burr... den hittade väl bara till henne först.

Ikväll är det rep igen, fast utan bandet denna gång. Blir väl mest till att pilla i det som känns viktigast,
och att börja sätta upp reserverat-skyltar och fixa allt annat runtomkring. Sånt är ju minst lika viktigt!

Hmmm, nu börjar det komma lite moln och skugga min sol....
 
                                                 


Postat av: johanna

Jag vill också ha sol! Här är det grått och blåser massor!

2011-04-07 @ 13:41:21
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: ☆ m a l i n .

Haha jag som normalt är en riktig ordpolis har inte ens märkt särskrivningen - nu kan jag inte sluta tänka på det! :)

2011-04-07 @ 13:55:09
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0