Sista övningskvällen!!


Idag blev vi nästan klara TIDIGT! Om man jämför med hur vi brukar hålla på de här kvällarna på scenen.
Satte oss i bilen och åkte hem strax efter tio lixom. Wohoo! Tack Oskar för all all all skjuts, love you! ♥ : D
Vi övade till musikerbakgrunder och min röst var mongo (buhu..) och jag tog det lite lugnt, men annars tycker
jag att det har känts bra. Dagen-innan-bra, lixom. 



             
            

Innan vi drog igång körde vi snabbuppsjungning och dessutom en rejäl uppvärmning! Jag som har ont i ryggen
ville inte springa i trappor, men de andra sprang och hoppade och studsade som tokar! Försökte få kort på det;



Sen joinade jag i 4½ armhävning. Hahaha! Lame! Sen körde vi igenom ett par låtar innan vi drog igenom HELA
showen. Elin hade tagit med sig sin symaskin så hon kunde hjälpa sina småsyrror (läs: Hanna & mig) att sy klart
kläderna till sista set. Vi körde lite i pausen och även lite efter övningen. Nästan klart! To be continued imorgon!

                                    
                                    
Ambitiöst va? Jag åker ner till Elin imorgon på dan så vi hinner göra klart allt... det är ju ändå PREMIÄR imorrn,
varför vara ute i god tid? Hahaha. Lovely. Det blir nog bra det hääär... prick prick prick.



Bella: "kurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......."

 


Postat av: S.

Fan vad ni systrar ska vara begåvade! :P

2011-04-08 @ 07:27:23
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0