Sthlm / baby / gig / mys

I förrgår svängde planerna ohyggligt, jag hatar sånt. Skulle åkt till min boyfriend men sen dök det upp nåt,
och så skulle det inte bli nån resa, men sen blev det det ändåååå... lixom. Och tur var väl det, för vi har haft
jättebra dagar! Första kvällen var grabbarna i bandet ute och hängde med Guano Apes, och jag åkte in och
mötte upp N och de andra på Medusa vid elvasnåret ungefär.. då hade två i G.A dragit, det var synd, men nu
har jag iaf haft mitt premiärbesök på Medusa. I like! Guano Apes turnéledare hann jag iaf prata med, han var
rolig.. : ) Han fixade även så att jag fick följa med på deras gig igår kväll! And I'm so happy for it! De spelade  
på Nalen och det var rätt litet och intimt, skitbra ljud, bra gig, jag var glad att få vara "plus en" med snyggaste
killen in the wooorld : ) Hihi. Vi hade all-access-pass allihopa men det var de tre Blowsajtgrabbarna som stack
bakom och träffade bandet, medan vi tre flickvänner satt och väntade ut deras kontaktknytande.. ; P I don't mind.

Min babe är bäst! Tokig och bra och snygg som ingen annan.


                                     


                         Aaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwww.......... ♥ Tunnelbaneromantik.




                                     

                                      Stjäl det här fotot från Blowsight:arnas facebookgrupp! ^^

                                     



...och så åkte jag hem idag med 16:37-tåget (som gick 16:45) och jag hann vara hemma i ungefär en kvart
innan det var dags att pallra sig vidare till kvällens föreningsmöte! Som var SKITBRA! Eftersom det var varmt
och skönt ute drog jag till med barfota i de här skorna, skulle jag INTE ha gjort. Blödande skavsår, hejsan!


Och nu... nu är klockan 22:47 och jag har bokat tvättid klockan 8 imorgon bitti! Hu. Och sen möte kl 14.
Lite middag på det här så! Tralala.
  

Postat av: Eve

Får jag skvallra i min blogg om ditt äventyr nu alltså? Haha

2011-04-14 @ 23:01:36
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Charlie

Nalen är himla mys :) happy for you emo- Ida ;) puss o kram!

2011-04-14 @ 23:52:57
Postat av: S.

Happy for you, babe! :)

2011-04-15 @ 08:52:03
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0