Torsdagsstirrig.

Jag som ville ta det LUGNT ikväll på övningen... i början var jag så less på min hals att jag ville gråta.
Bara storma ut därifrån på dramaqueen-vis och typ grina i en hög. Jävla stämbandsjävlar. I hate you.
I MISS YOU. 

Men sen blev det en massa gospel - som rev ordentligt i halsen - och efter DET så blev det lite uppfräschning
av några av låtarna från showen! Två veckor sedan, som redan känns avlägset. Damnit, så där blev det mina
två sololåtar plus en grupp jag var med i. Ingen vila här inte! Men trots min opepp innan övningen så kändes
det bra efteråt. Jag & Oskar sällskapade hem, och så fastnade jag här lite. Måste fortsätta med disk, ska käka
igen (blir det min andra middag då eller?) och sen måste jag.. ehh. Städa? Sticker till min babybaby på lördag
och Hanna ska komma och titta till Bella lite så jag kan väl åtminstone försöka få bort den värsta soptippskänslan.

Och duscha. Duscha ska jag göra. Fan vad klockan går fort.
Packa? Varför vänta till sista sekunden jämt?
FÖR ATT JAG INTE KAN BESTÄMMA KLÄDER REDAN, DUHHH.

              
                                                                                         Hahaha, vad snett kjolen har hamnat!

ProVivas jordgubbsdryck är jävligt god förresten. Tror ni man kan grogga på den?
  


Postat av: S.

oh vad mysigt det låter :)

2011-04-29 @ 05:45:24
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0