En helt ovanlig fredag.

Åh, vilken tokig natt det blev! Trots sömntablett! Man borde ha sömntablettslås på mobilen, I tell you that!
Sov tillslut alldeles för kort, typ 4½ timme... och eftersom man ska sova typ 7-8 minst så har jag varit lite
snurrig hela dan. Mohaha. Hanna & jag började dagen med att fika hos pappsen, som satt och viskade lite
med sina låtsaskompisar (?) medan vi drack kaffe. Han är söt han, ibland! Sen gick vi hem till mig, kollade
lite grejer på datorn som jag kanske inte kan skriva om (hoho vad hemligt!) och sen gav vi oss iväg på
LÅÅÅNG promenad ända upp tilL Bergvretsgatan där vi kollade på ett radhus. Som sög. Något så in i! Booo!

Efter det blev det sockerintag i form av godis & cola på en bänk i en lekpark, och en låååång promenad hem
igen med lite avstickare på vägen, som att kräla i vitsippor, hoppa i diken, kika på andra hus m.m. LÅNG DAG!
Och klockan är bara fyra!! Jag håller på att somna! Nu är frågan om det blir grill ikväll eller om det bara blir disk?

Okej där fick jag svaret. Det blir grill. Tjohej!
 











 
Koffsan nästa! Avfärd klockan sex, typ. Jag är JÄTTETRÖRR! (?) Eh.. ja... say no more...  T-R-Ö-T-T.

 
                Min SonyEricsson är nog också lite trött... den spegelvände sig idag igen. Hahahaha! 

                        

Postat av: Eve

Åååhh...måste hänga nåndag! Nytt stockholmsäventyr till exempel. :)

2011-04-29 @ 22:48:49
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0