Big Bold Mascara by IsaDora

   

Tidigare i veckan så köpte jag en ny mascara, IsaDoras "Big Bold".
När jag skulle leta efter en bild på den nu, hittade jag också en massa recensioner,
och de flesta dåliga! Jag fattar inte det, för jag ÄLSKAR den!! Den ger mig precis
det jag vill ha, stora tjocka fransar! Jag förstår inte hur vissa människor målar
på sin mascara ibland, själv gör jag det med omsorg och gärna i flera lager för
jag vill verkligen ha MYCKET fransar. Såg några skrämmande bilder.... ^^

(Skulle gärna ha mina lösfransar dygnet runt om de inte slet så mycket på mina egna! ^^)

Här kommer lite bilder, med två lager mascara. Snabbt och bra.
Drar kanske på ett till sen. Och lite KLÄDER, förslagsvis. Ehum.


Sjukt välgjort kollage! HAHA. Hmm. Men fransarna är fan snyggare på riktigt. Såreså.
(...och jag har inte ens böjt dem än! Hoho!)
Fan nu började det monsunregna igen. SNÄLLA SLUTA innan jag ska gå på möte... : /
 

Postat av: Carro

va kul de är när man hittar nått som man bara är såå nöjd med :)) du har fina ögonfransar du! :D

2011-08-18 @ 21:06:31
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Eve

sv: Man måste bleka de lite mer, sen så kör jag över med min chestpiece :)

2011-08-18 @ 22:14:22
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: johanna

najs!

men har du sett reklamen på tv för den?? jordens töntigaste xD haha

2011-08-19 @ 12:01:32
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0