Daaamn.

Tack allihopa för era fina gratulationer ; ) It makes me even more happy!

Och så ett jäkla trist avslut på den här bra dagen! Jag tog en Bacardi Breezer till lunchen och
det resulterade i att jag haft huvudvärk sen dess. Som INGET biter på. Inga tabletter, inte allt
jäkla vatten jag druckit, inte resorb, nothing. Så eftersom den vägrar ge upp, så gör jag det istället.
Det blir sänggående fastän klockan bara är tio. It sucks, men det gör så jäkla ont att jag inte orkar
ha ögonen öppna längre. Hoppas slippa illamående och dyker ner i sängen på en gång. Fan!
Så himla himla onödigt.

Önskar mig samtal från Tyskland men har inga förväntningar alls!
Godnatt på er allihopa. Nu bommar jag igen här.
 

Postat av: Harry

Usch, stackare. Hoppas det går över, så du får sova gott.

Det fick inte jag göra inatt, eller ja förrgår natt kanske det blir (natten till torsdag). Vet inte om jag missat att ta all medicin eller vad det var, frös och fick värmeslag och yrsel om vartannat, molande och ilande värk i hela kroppen inkl huvudet, myrkrypningar och kunde inte ligga still i mer än 2 sekunder. Gick o la mig vid typ 00-01, och lyckades tillslut somna framåt halv 7, av ren utmattning och efter en promenad runt kvarteret.



Kram

2011-08-05 @ 01:50:23
URL: http://phergon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0