Måndagsmorgon och en massa jox.

Hejsvejs! Denna morgon körde jag ett test och jag har INGA bebisar på g. Okay?
TACK OCH LOV. Sen var Farbror Låssmed här och bytte lås på min lägenhet,
alla i huset plus några hus till runtomkring har fått nya lås. Och nya nycklar.
Och nycklarna är skitfula! Uhu! Jätteytlig är jag nu! Och så känns det lite extra
omständigt att ha EN nyckel till porten och en ANNAN till lägenheten lixom.
Men det känns ju som I-landsproblem 2.0.

               

Lillasyster ska få nya nyckeln idag så hon kan komma IN när hon ska mata katt
i fortsättningen, eller bo eller vad hon nu vill göra. Jag åker till sthlm på onsdag
kväll efter jobbet och stannar så länge jag får, dock längst till mån kväll...
Så då vore det ju bra om hon kunde komma in... : )
Ska träffa Eve och fika också tänkte jag! På syrrans fik, såklart!

               

Är lite snurrig, det beror väl både på att jag inte satt i linserna än, och de här glasögonen
är lite cirkus att ha på sig... och att jag somnade sent och vaknade 9:30, och tänkte sova
till typ TOLV, men det gjorde jag ju inte eftersom jag vaknade av att jag var kissnödig,
gjorde test, blev lite nervig, kunde inte somna om, hörde folk i trapphuset hela tiden,
förstod att det var låsbyte på gång, och sen när jag precis lyckades slumra till så plingade
det på. Darn. Och sen gick jag inte och lade mig igen. Så det följde inte min planering
riktigt. Måh! Jag som är så trööött.... Kanske blir en tupplur i soffan, haha!
 
Bla bla bla bla.
 
Har jag inte lite nackspärr på g också? Jo fanimej...
 

Postat av: carro

vilken tur att testet var negativt, för er skull menar jag.. dock hade nog världen blivit nÅGOT snyggare med en roockstar-bebis :P

2011-08-29 @ 16:23:55
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Mia

Oh, oh, oh! Träffa mig i helgen? :D

2011-08-29 @ 17:32:59
URL: http://miaskriver.spotlife.se
Postat av: johanna

Skönt att det var negativt (riight??) ;) haha oj vad fel det där lät, men du hajjar säkert ^^

2011-08-29 @ 21:08:26
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0